Cari Blog Ini

Ahad, Ogos 01, 2004

"Weh esok jage stall boleh?" farouq dah mule meminta (pintaan yang lebih kepada arahan veto), die suh jage stall untuk bebudak 1st year apply jadik subcoms ENGENIUS.

Penat tolong angkat + ngemas barang rumah angah tadi pun lom abes lagi (ngeluh kah aku?). Barang takde la banyak sangat, saje ngengade buat-buat penat. Hakhak. Ermm... Rase sedih gak nak tinggalkan rumah lame angah. Genap setaun setengah angah dok rumah kat ss 28 tu. Yang paling aku ingat ialah interview pertama aku kat PERMATA kajang. Aku teringat interview tu tiap kali aku gi rumah lama angah. Pertama sebab interview tu interview pertama dalam hidup aku, pastu masa interview tu macam-macam aku lihat, macam-macam pengajaran aku dapat.. hoho. Kedua sebab tie yang aku pakai mase interview tu masih lagi rapi terikat kat dalam guest room kat rumah lame angah sampai lah angah start pindah Jumaat ari tuh. Jiran sebelah rumah angah yang ramah pun aku tak lupe. Baik, suke senyum, dah anak tiga pun cantek lagi.. macam pelakon. Terkenang la jugak...

Rumah angah yang baru dekat seksen 11, dekat ngan bandar, semua jenis kedai ade berdekatan, tu yang best. Rumah pulak setingkat, tak payah nak turun naik tangge. Barang tak banyak, nampak lapang rumah angah. Eh lupe... besdey aleya jumaat ari tu. Hoho. Makin comel die, kene plak bile dah tumbuh gigi, tersembul gigi die yang baru jek 2 batang bile ketawe.. hahaha.. comel.. Aus pun dah besar.. dah layak dah dipanggil abang kpd fariz yang makin tembam gampang.. hehe ***Hari lahir arwah mak pula semalam. Dah besar dah cucu-cucu dia. Moga roh mak dicucuri rahmat. Al-fatihah...***

CC lagi 15 minit nak tutup pulak dah... Sebenanye tengah tensen lagi skang nih, tadi quiz comp banyak gak kantoi. Dah lepas jawab quiz mase bincang-bincang ngan member tu baru prasan buat silap sebelum tu. Nyesal giler kuar awal. Huh. "Alaa.. benda dah lepas, biar jek ar lepas.." zuhdi begitu yakin.. tau arh ko buat btol!

***Atuk dein telah kembali ke rahmatullah baru-baru ini. Al-fatihah...***

Tiada ulasan: